Osram Cool Blue Intense je opravdu „cool“

Na jízdní pohodu a příjemný pocit řidiče za volantem má vliv celá řada drobností. Pohodlné sedadlo, správně seřízená zrcátka, dobrý technický stav vozidla, osobní spokojenost v životě, přijatelné vztahy v rodině a mezi přáteli nebo spolupracovníky, ale také funkční a spolehlivé světlomety.večerní provoz na osvětlené silnici.jpg

Posviťte si modře

Z názvu produktu je sice zřejmé, že máte v ruce intenzivní modré „cool“ – tedy chladné a zároveň skvělé, či úžasné světlo, ale měli bychom se přidržet reality a brát výraz „cool blue“ jako komunikační prostředek, který dokáže zaujmout pozornost. A to se výrobci autožárovek Osram skutečně vydařilo. Lidé jsou neobyčejně zvídaví a rádi objevují novinky, zvláště takové, co pořídíte doslova za pár korun, a tím pádem v podstatě nic neriskujete. V nejhorším případě proděláte „tři stovky“. Jenže tvůrci, kteří v laboratorních podmínkách tyto světelné zdroje vyvíjeli, šli na to jinak.
Je samozřejmé, že s modrou halogenovou žárovkou se na silnici objevit nesmíte, a pokud to uděláte, zajisté si vás všimne některá z policejních hlídek a budete svůj přestupek muset vysvětlovat na dopravním inspektorátu. Ale Osram Cool Blue Intense nesvítí přímo modře. Je homologovaná pro provoz na všech evropských (i světových) komunikacích, světlo je spíše lehce vybarvené do namodralého studeného odstínu, který je markantní zvláště ve chvíli, postavíte-li vedle sebe dva stejné vozy – každý s jinými autožárovkami. Vedle standardních halogenových žárovek s teplou bílou 3200 K je barva 4200 K typu Cool Blue naprosto odlišná.přední světlomet Porsche.jpg

A co tomu říkají řidiči

Stačí prolistovat recenze na některém z nákupních či cenově porovnávacích serverů na Internetu a pochopíte, proč se výrobky společnosti Osram dobře prodávají, a proč tyto nadstandardní produkty s velmi dobrým poměrem ceny a výkonu patří ke světové špičce. Výhodou je pochopitelně i renomé značkového výrobce, který ve svém vlastním zájmu dbá na to, aby nemusel řešit příliš mnoho reklamací, a jde mu především o spokojeného zákazníka. Klamání spotřebitelů je totiž to nejhorší, co může každý tvůrce jakýchkoli spotřebních výrobků udělat.