Skip to content

Abyste se cítili skvěle…

Vstávejte v poklidu

Lehko se řekne, těžko udělá. Pokud není víkend nebo nemáte dovolenou, klidné ráno je nejspíš jen vaším snem. Znáte důvod? Můžete udělat něco pro to, abyste to změnili? Určitě ano. Zkuste si nařídit budík o něco dříve a než nastane ten ranní zmatek v podobě přípravy svačin, snídaně, dopisování úkolů, sedněte si ke své kávě a pročtěte si zprávy, nebo zkontrolujte sociální sítě. Nebo si prostě jen v klidu vychutnejte šálek své kávy. Váš den bude určitě snesitelnější, když ráno proběhne v pohodě. Čas můžete ušetřit i tím, že svačiny do školy a do práce připravíte večer. Věřte, že budou chutnat stejně, jako když je připravujete ráno.

Ve zdravém těle zdravý duch

Pokud si ráno zacvičíte jógu, pilátes nebo jiné cviky, dodáte tělu kyslík a lépe se proberete.

protažení_těla

Bohatě postačí pět nebo deset minut cvičení na podložce na cvičení jógy u otevřeného okna nebo alespoň ve vyvětrané místnosti. O blahodárném účinku jógy na fyzickou i psychickou stránku člověka se ani nemusím zmiňovat. K snídani si dopřejte něco vyváženého, doplňte tekutiny po celé noci a vykročte do práce tou správnou nohou. Zkuste doma nechat auto a projděte se na čerstvém vzduchu, možná se cestou objeví inovativní nápady, které v práci postrádáte.

Malé radosti

Abyste se cítili dobře, možná potřebujete víc než jíst zdravě a hýbat se. Zkuste se občas odměnit koncertem, divadelním představením, návštěvou kina, večeří, nebo masáží. Záleží na vás, co pro vás představuje aktivní relaxaci. Můžete vyrazit na nákup nějakého pěkného oblečení, či doplňku do domácnosti.

žena_v_pohybu

Pokud vaše děti navštěvují základní uměleckou školu, nechte si od nich namalovat nějaký obrázek, zahrát scénu z dramatického kroužku nebo vám můžou zahrát na klavír pár nových skladeb a k tomu zazpívat. Určitě si odpočinete i u společné hry Člověče, nezlob se. Důležité je, abyste se pravidelně odměňovali malými radostmi.